Sunday, July 27, 2014

Hint of neon






top: Papaya (similar styles here and here)
jeans: American Eagle (get them here)
tote: Michael Kors
heels: Go Jane
sunglasses: American Eagle (get them here)
bangle set: Forever21


Happy Monday! We are now in the last week of July and before we know it Fall will be here. I have been so tempted to buy cute summer pieces that are now on the sale racks in stores but I think it is time to begin adding new fall items to my closet. The latests things that I have purchased are American Eagle Jeans. I wore a boyfriend pair on Fridays post and today I am wearing the hi-rise jeggings with a pop of neon. A summer-y top that I did buy was this white tank with lace trim that I can simply layer a cardigan over for fall. I kept this look simple with gold bangles and a white Michael Kors tote, while the neon heels added a pop of color. 

Feliz Lunes! Ya estamos en la ultima semana de Julio y cuando menos lo esperemos vamos a estar en el otoño. En tiendas la ropa de verano ya esta en oferta y eso me tenta a comprar muchas cosas pero prefiero comprar cosas para el otoño. Ultimamente he comprado mis pantalones de mezclilla en Anerican Eagle. El viernes use el estilo "boyfriend" y hoy estoy usando un par mas justo. Una camisa que si compre recientemente para el verano es la que tengo puesta pero facilmente me puedo poner un sueter ensima para el otoño. Mantuve este conjunto simple con pulseras doradas, un bolso blanco de Michael Kors y tacones con un tono neon. Muchas gracias por visitar mi blog! 
Post a Comment