Friday, July 25, 2014

orange and sandals







blouse: old
boyfriend jeans: American Eagle (get them here)
sandals: Ivanka Trump (Macys) sold out
bag: Ralph Lauren
watch: Juicy Couture
sunglasses: Dolce & Gabbana
earrings: Forever21
bangle: Michael Kors


Happy Friday! I wanted to share today's outfit because I have not posted any casual looks in comfy sandals in so long. I do not wear heels every single day. I work from home Tuesday through Saturday so I get to wear pretty much anything I want, even my pj's. I love dressing up but when I have errands to run after work I wear something like this, simple and cute. My new light washed boyfriend jeans really make my orange blouse pop. I feel like I could have easily dressed this up look for a Friday night time look by just switching out the sandals for heels and the tote for a clutch. I hope you liked today's outfit and I hope you have a great weekend! Thank you for reading!

Feliz Viernes! Decidi ensenarles el conjunto de hoy en sandalias que es super casual y sobre todo muy comodo. Hace mucho tiempo que no pongo looks usando sandalias. Trabajo de mi casa de Martes a Sabado asi es que tengo la libertad de ponerme lo que yo quiera. Me las paso en mis pijamas y por eso me encanta vestirme mas elegante en los dias que no trabajo. Pero cuando tengo cosas que hacer despues de el trabajo, me pongo algo comodo y a la moda a la vez. Mis nuevos pantalones con mezclilla clara hace que mi blusa anaranjada resalte mucho mas. Es muy facil convertir este conjunto un poco mas elegante para la noche cambiando las sandalias por unos tacones y el bolso por una bolsa de mano. Espero que les gusto y muchas gracias por leer!



Post a Comment