Friday, September 19, 2014

fall florals





photos taken by: LG

romper c/o Amiclubwear.com sold out
floral kimono - Marshalls 
heels - c/o Amiclubwear.com (get them here)
bracelet and ring: Forever21 (both from last year)


Happy Friday! Today I have a much more colorful fall outfit to share with you. Pastels like this soft pink that I am wearing can also work for the fall combined with darker hues. I like how the light pink romper underneath the flower maxi kimono make me feel super girly. I actually found this kimono at my local Marshalls not too long ago for less than $20.00. I was saving it in my closet for the fall and could not wait to wear it! AMIclubwear contacted me in July to pick out a few items from their website and I chose 3 booties, 1 romper and 1 dress. The only thing about the romper that I did not like at first is how wide the leg openings are. But after trying it on I actually liked how the pleats help making the romper actually look like it is a dress. The booties have mesh and for some odd reason it looks purple when it is actually clear. I am in looove with these! Get them now from the link above in the outfit details, they're on sale :) Thank you so much for visiting my blog and I hope you have a great weekend!

Feliz Viernes! Hola tengo un look para el Otoño con mucho mas color de el anterior. Los colores pastel como este rosa suavecito también se pueden usar en esta temporada combinados con tonos oscuros. Me gusta mucho como el romper rosita abajo de el kimono con flores me hace sentir super femenina. Encontre este kimono en Marshalls ase tiempo por menos de $20.00 dolares. Estaba guardándolo en mi closet para el Otoño y no me podia esperar mas para ponérmelo. La compañia AMIclubwear me contacto en Julio para que yo escogiera unos artículos de su pagina y escogí 3 pares de tacones incluyendo los de este conjunto, un vestido y este romper. Lo único que no me gusto al principio de este romper es que esta demasiado ancho de las piernas pero después de probarmelo me di cuenta que eso ase que parezca vestido. Los tacones tienen maya que es transparente pero por alguna razón parece morada en las fotos. Estoy encantada con este par y si ati también te gustaron puedes comprarlos con el link arriba en la descripción de mi conjunto :) Muchas gracias por visitar mi blog y espero que tengas un buen fin de semana! 



Post a Comment