Friday, November 21, 2014

Miranda Kerr inspired look for less









racerback tank / camisa - Forever21
jeans / pantalones de mezclilla - American Eagle 
booties / botas - Forever21
sunglasses / lentes de sol - D&G
necklace & earrings / cadena y aretes - Forever21
bag / bolso - Danielle Nicole


get her outfit for less here:




Happy Friday ladies! I am so excited for this weekend because it is my husbands birthday and we are so close to Thanksgiving day. I am working on a Thanksgiving lookbook so stay tuned for a new video, (aiming to post it this coming Monday). Now lets move on to todays celebrity inspired look for less that I recreated. It has been a while that I dont do these but have a few screenshots on my phone that I will be recreating soon. I decided to "copy" this black and white casual outfit worn by Miranda Kerr after I found it on instagram. I really loved how casual and put together this outfit is, plus I have similar items in my closet. This week the weather warmed up a bit so I thought it would be a perfect time to recreate this look. I decided to add my own spin to her outfit and wore heeled booties & destroyed jeans as opposed to her low heel bootie and plain jeans. I wore a black leather jacket since it was a bit chilly yesterday morning. I hope you liked todays recreation from Miranda Kerr :) Thank you for visiting my blog. Have a great weekend!



Feliz Viernes chicas! Estoy muy emocionada que ya llego el fin de semana porque mañana es el cumpleaños de mi esposo y estamos muy cercas de el dia de accíon de gracias. Estoy trabajando en un video de que ponerte en este día festivo (tratare de subirlo a mi canal en YouTube este Lunes quw viene.) Ahora hay que hablar sobre el look de hoy que fue inspirado por una celebridad. Ya tiene tiempo que no hago este tipo de conjuntos pero tengo varios que boy a recrear pronto. Decidí "copiar" este conjunto super casual que Miranda Kerr uso recientemente. Me encanto como se ve muy cencilla y a la vez chic. Ademas, tengo articulos muy similares en mi closet. Esta semana la temperatura calento un poco asi es que pense que era el momento perfecto para recrear este look y compartirlo con ustedes. Cambie el look un poco comparado a el de ella y use botas con tacon y un pantalon roto. Tambíen agrege una chamarra de piel negra porque estaba un poco fresco por la mañana. Espero que les ahiga gustado este conjunto :) Gracias por visitar mi blog y que tengan un estupendo fin de semana! 
Post a Comment